Elif Duru Gönen - Profesyonel İletişim ve Gelişim Danışmanı
Selin Deniz Şimşek- Unilever / Yetenek Yönetimi ve Eğitim Yöneticisi ( Türkiye - Unica – İran – İsrail )
Katılımcı profili:
- Yeni nesli cezbetmek için ortak bir dil oluşturmak isteyen " pazarlama " ve " insan kaynakları profesyonelleri.
- Y Jenerasyonu ( 1980-2000 arası doğumlular ) ve onun gibi düşünen yeteneklerin zihninde " işveren markası " oluşturmanın dinamiklerini ve gerçek uygulamalarını merak edenler.
İçerik:
- Yeni nesil yeteneklerin zihninde ve kalbinde neler oluyor?
- İşveren markası kavramı
- Hedef kitle tüketici değil, yetenekler! Marka iletişim stratejisi farklı mı olmalı?
- Yeni nesil yetenekleri cezbeden işveren markalarının uygulamaları ( Türkiye ve Dünya )
- Unilever Yetenek Yönetimi ve Eğitim Müdürü Selin Deniz Şimşek'ten örnek uygulama paylaşımı
- Çalışmaya katılacak olan firma temsilcilerinin " işveren markaları "na dair mevcut durum değerlendirmeleri de yapılacaktır.
Katılım için: http://www.mci.com.tr/workshoplar/katilim.aspx |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder