19 Ocak 2011 Çarşamba

MediaCat Workshops / 10 Mart 2011

Yeni Neslin İşveren Markası Nasıl Yönetilir?
Elif Duru Gönen - Profesyonel İletişim ve Gelişim Danışmanı
Selin Deniz Şimşek- Unilever / Yetenek Yönetimi ve Eğitim Yöneticisi ( Türkiye - Unica – İran – İsrail )

Katılımcı profili:
  • Yeni nesli cezbetmek için ortak bir dil oluşturmak isteyen " pazarlama " ve " insan kaynakları profesyonelleri.
  • Y Jenerasyonu ( 1980-2000 arası doğumlular ) ve onun gibi düşünen yeteneklerin zihninde " işveren markası " oluşturmanın dinamiklerini ve gerçek uygulamalarını merak edenler.
İçerik:
  • Yeni nesil yeteneklerin zihninde ve kalbinde neler oluyor?
  • İşveren markası kavramı
  • Hedef kitle tüketici değil, yetenekler! Marka iletişim stratejisi farklı mı olmalı?
  • Yeni nesil yetenekleri cezbeden işveren markalarının uygulamaları ( Türkiye ve Dünya )
  • Unilever Yetenek Yönetimi ve Eğitim Müdürü Selin Deniz Şimşek'ten örnek uygulama paylaşımı
  • Çalışmaya katılacak olan firma temsilcilerinin " işveren markaları "na dair mevcut durum değerlendirmeleri de yapılacaktır.

Katılım için: http://www.mci.com.tr/workshoplar/katilim.aspx
Tarih
10 Mart - Mart 2011
Yer
Ceylan Intercontinental Hotel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder